Tuesday, May 1, 2012

CARA-CARA MEMAKAI INAI OLEH AIN INSYIRAH ...

Salam.....pg nie saya nak tunjukkan cara-cara memakai inai oleh seorg budak yg baru berumur 3++ tahun...hehehe...intro takleh blah betul....

Nielah gerangan yang saya maksudkan....Ain Insyirah.....baru pas mandi bubble.....tiba2 si adik terjumper inai tiub nie...apa lagi kakaknya pun mulakanlah projek mega dia.....nak suruh mama ngan embah pakaikan...masing2 malasssss......malas nak layan.......

Cerr..Cer.. tengok muka ain...serius plus senyum2 kambing gitu.....sebelum mandi tuh ada kejadian yg tak disangaka berlaku.....HANTU KAK LIMAH POTONG RAMBUT AIN.....huhuhuhu.....


Orang pakai kat kuku...si ain bantai pakai kat jari2 jemarinya.....kalu cantik takper gaks...nie dah macam apa dah...tapi takperlah...inisiatif sendiri nak pakai inaikan......

tu dia...dah siap...siap ada secalit kat pipi ain.....bagus anak mama.....hehehehe......senyum kambing sbb nak cover gigi depan tgl separuh..huhuhu.....

Pemerhati tegar .... adeeb ngan fahyim ..... fahyim giler merangkak...yg adeeb tgh giler berjalan....terkedek-kedek....

p/s : KEJADIAN ANEH
*mak ngan abah sapu & bersihkan kedai..pastu abah terjumper banyakkk gilerrr rambut pjg2 kener potong kat dlm tub mandi ain....
mak pun suruhlah saya tanyer ain......

S : kakak...mama nak tanyer skit...kakak potong rambut ke semalam???
A : mana ada...ain tak potong rambutlah mama....
S : yer ker???tipu dosa tau ain......cakap betul2 ain potong rambut yer...???
A : Taklah......

- Ain diam dlm seminit dua pastu dtg kat saya ckp
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A : Mama, semalam kan..HANTU KAK LIMAH tu yg potong rambut ain.....
S : Aaaaa......yer ker???bukan hantu kak limah tu kakak ker???kakaklah yg potong rambut ainkan.......???
A : Taklah mama......hantu kak limahlah mama.....
S : apa2lah ain......lagipun rambut kakak nampak cantik jer....(saya dah malas nak layanzz......terukkan saya....hehehe)

ain...ain...ain....



No comments: