Saturday, May 31, 2014

MEAL SHAKES SHAKLEE...........NUTRIEN LENGKAP

STICKY POST YER SAMPAI HUJUNG BULAN.......
NAK BACA CERITER TERKINI AFTER POST NIE YER.....WIT..WIT....

PROMOSI MAY........

MEAL SHAKES (* poster tukar jer bulan may 2014 yer)


Apa tu MEAL SHAKE????
MEAL SHAKE adalah makanan yang menyediakan hidangan lengkap dan asid amino yang nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. 
Ia diperbuat drpd bahan semulajadi-buah-buahan,sayur-sayuran,kacang soya,lactalbumin (sejenis susu).
Lactalbumin adalah bahan yg terbaik dan mengandungi organisma protein yg sgt berkualiti dan mudah diserap oleh sistem badan tubuh dari peringkat BAYI (atas 1 tahun) hingga ORANG DEWASA.


MEAL SHAKE nie sesuai tuk kanak-kanak yang ada ASTMA,ECZEMA,KURANG SELERA MAKAN,KURANG AKTIF,SEMBELIT......

Ada 6 fakta pasal MEAL SHAKE nie......

1. Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z ,mineral dan
Trace Mineral.Kekurangan trace mineral akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang
susah nak menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.
2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.
3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbuhbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.
4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.
5. Mengembalikan Seri Wajah
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.
6.Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.
(info ambil dari BUKU PANDUAN NUTRISI SHAKLEE)

1. Set tuk anak....liza memang dah bg ain ngan adeeb meal shake ngan vit c chew....sebab tuk antibodi badan.....vit c kan...kiter yg besar nie pun dok sebuk nak mkn vit c......vit c chew nie 100mg..memang cukup tuk keperluan anak-anak sehari



2. Kakak Ain ngan Abg Adeeb pun saya bagi jugak OMEGA GUARD....yang nie khas tuk perkembangan IQ masing-masing dan juga tuk mengatasi masalah batuk & selsema.......

3. Dan Meal Shake lak tuk saya atasi masalah kurang selera makan dan juga susah nak berak..alhamdulillah..anak-anak liza serasi ngan MEAL SHAKE,VIT C CHEW & OMEGA GUARD......

4. Set yang nie memang saya suggest sgt2 tuk keperkluan SEISI KELUARGA.....lagi-lagi nak musim puasa niekan..mmg elok sgt ambil ke3-3 nie masa sahur....Saya mmg amalkan ke3-3 nie sebab saya ibu yang menyusukan anak...mmg memerlukan tenaga sepanjang hari,dengan bekerja lagi.......

SO SEMUA......NAK TUNGGU APALAGI......MEI NIE BULAN PROMOSI MEAL SHAKE......RETAIL PRICE RM113.75 ........LEH WAT STOK SIMPAN KAT UMAH......RASA PUN SEDAP....PERISA VANILLA.....SAYA PASTI ANAK-ANAK DAN ANDA SENDIRI PASTI MENYUKAINYA......

NAK ANAK SIHAT?????
NAK ANAK HAPPY????
NAK AYAH GEMBIRA???
NAK EMAK SENANG HATI???

JOM DAPATKAN MEAL SHAKE SEKARANG!!!!!!

liza 019-6191820
fb : noorliza nasikin




No comments: