Friday, August 7, 2009

USAHA TANGGA KEJAYAAN.......

Emmm.........impian aku sungguh banyak...nak ader umah n kereta sendiri satu hari nanti...nak kehidupan family yang sempurna.....hutang piutang yang habis disettlekan......sentiasa ada disamping keluarga yg tersayang......

Right now.....1 jer yg perlu aku lakukan......cr duit banyak2 tak kiralah buat mcm2 kejer asalkan HALAL....
tapi alhamdulillah...skrg aku dah jumper satu usaha yg akan merealisasikan impian ku di atas... yg aku nyatakan ialah...aku dah join SCORE A.....

SCORE A ialah program OUTPUT LEARNING yang INTERAKTIF & terbukti BERKESAN membantu RIBUAN PELAJAR bersedia hadapi peperiksaan (EXAM READY) & mencapai KECEMERLANGAN A dalam SEMUA MATA PELAJARAN. memudahkan IBU AYAH MEMANTAU perkembangan & pembelajaran anak dengan ONLINE/SMS (24 jam) pada BILA-BILA MASA & DI MANA-MANA sahaja
harap2 dengan cara ini saya boleh membantu pelajar-pelajar di luar sana untuk lebih menikmati cara belajar dgn lebih menyeronokkan....result pun mesti lg gempak kan.....
kekadang terpikir..kenapalah masa saya blajar dulu takder mende mcm nie...hehehehe........

No comments: