Wednesday, August 3, 2011

AIN INSYIRAH BT MOHD SHUKRI









OUR SYULIZA PRINCESS.......


Nama : Ain Insyirah Bt Mohd Shukri

Tarikh Lahir : 11 Sept 2008 (trajedi 11 sEpt)

Tempat lahir : HTJ
Berat Lahir : 2.4 kg


Nielah tukang riuh serumah......macam2 perangai dah biler ain nak masuk umur 3 tahun......makin bijak dan keletah orangnye......leh buat org darah tinggi, darah rendah...semua leh...


Nak dekat umur 3 tahun nie ain dah pandai......

* bercakap mmg 100% pass tanpa pelat.....alhamdulillah......just SESETENGAH PERKATAAN YG TERLALU SUSAH KOT....contohnya nak sebut ULTRAMEN...ain sbb ATOTOMEN....hehehe

*pee ngan poo pun dah xpayah pakai pampers...siang jerlah...mlm still pakai pampers lagi....takut wo....terlajak kang mati den nak cari setu umah kat mana ain melepas....dahlah umah embah besar...

*baca doa makan ngan tidur dah lepas.....ABC,alif ba ta,123 alhamdulillah dah ada kemajuan.....

*dan mcm2lah lagi ain nie dah tahu buat.....mama nak listkan pu tak tahu yg mana satu....


Apa-apa pun mama doakan ain ngan adik adeeb sihat walafiat,menjadi anak yg soleh dan solehah....last sekali menjadi anak-anak bijak,cerdas dan beriman......AMIN.....




1 comment:

fairiz ❤ ashnani said...

tapi warna tak kenal lagi..taunye PINK aje!