Saturday, October 8, 2011

KERETAPI TANAH MELAYU - SEREMBAN KE PASIR MAS

NAIK TRAIN......HUHUHUHU......SELALU NAIK KOMUTER.....TAPI SAMA JERLAH TUH....

Malam nie terciptalah sejarah aku ngan family aku naik train g Pasir Mas.....1st time tuh...bawak kakak ngan adik adeeb....hopefully anak2 mama semua happy naik train kali nih.....mama ambik cabin 1st class....mama ngan abah pun sama....

Apalah liza nih....naik train pun nak heboh...hahahaha...biarlah..blog akukan......

Sebenarnya tujuan kami sekeluarga gi kelantan adalah untuk menjenguk dan memberi sokongan terhadap abg ipar ngan kakak ipar saya.....ceriter ada di bawah post nie...

So...balik kejer nih nak masak, nak siapkan beg baju & barang2......dan apa2 yg patut.....mlm nie kul 9 lebih dah gerak...sampai pasir mas dlm kul 9 pagi besok.....

Doakan kami sekeluarga selamat pergi dan balik.....


p/s : balik hari selasa....mak ngan abah saya ambik kami sekeluarga kat kelantan nanti....
p/s/s : huhuhu..balik jer nak kener siapkan tender nak hantar 18hb.....tapi takper....sebab along ngan kak zura, liza g jugak bagi support...berkorban jiwa raga....
p/s/s/s : takut sebenarnya nak jumper along ngan kak zura...takut saya yg terlebih emosi...saya dah ada 2 anak...saya dpt rasakan apa yg kak zura rasa......kalu saya ??????? :(


3 comments:

mr.s mi-G said...

hehe..tak pernah naik train g jauh2..bese nek komuter & lrt jer..hihi..

LiAnA said...

takziah yer utk keluarga arwah.. bertuah ibu bapanya.. ada yg menunggu disana..

noorlizanasikin said...

Belle : best gak rupernya naik train memalam nih...ain siap sibuk nak naik lagi....

liana : thanks