Friday, September 7, 2012

HARI RAYA 2012

Assalamualaikum semua....

SELAMAT HARI RAYA 2012

dah nak habis raya dah baru saya nak ucap kat korang semuakan..hehehe...teruk betul perangai......raya tahun nie raya yg serba serbi simple jer.....raya pun mcm tak berapa raya sbb my FIL ada kat hospital.....:( sedih mmglah sedih.....tapi saya sentiasa doakan abah saya sihat seperti dulu2.....

so, raya tahun nie 

Raya tahun ke -2 untuk Muhammad Adeeb Irfan.........si comel yg selalu buat mama huru hara....kuat mengigit......geram jer.....comel jer ngan kopiah tulis nama ADEEB.....


Raya tahun ke-4 untuk Ain Insyirah....makin besar makinnnnnnn cerewet dan mcm2 karenah....tahun depan nak sekolah dah kakak......tahun nie biler nak bergambar jer mood ntah mana ntah hlang...asyik wat muka tak best jer....tulah kakak ain......dgn bermacam-macam soalan yang tak dijangkau dek akal.....


Nielah Muhammad Nur Fahyim...mangsa gigitan adeeb yang tegar.....selalu jd mangsa geram adeeb...kesian anak mak liza sorang nie....nielah anak susuan saya.....si bolattt......pakai kopiah nama terbalik lah ayim nie.....


Nielah keluarga besar saya.....family UMINAS.....time nie adeeb ngan fahyim takder dalam gambar....depa semua bantai membongkang kat dalam umah....mmg time depa tidur.....ain pun takder mood...moody betul dia biler nak bergambar.....


Kami ber3...sepatutnya ber4.....si adeeb tidur lagi...kesian nak kejutkan....cer tengok kakak ain...tgh nangis....huhuhu......


My Lovely Mak dan Abah .... luv u until the end!!!


puh kanan...puh kiri....apalah agaknyer abah ngan my hubby tu gelakkan.....



Kami bersama embah.....mak kepada mak saya.....


Huhuhu...pinjam motor sedara .... beraya naik motor ...best....open air....adeeb seronok betul dia...kakak ain tak dapat naik motor sesama sbb bakul kat depan tu jauh sikit dr tempat duduk depan....kenerlah kakak ain naik keter ngan mak zila,mak wa....apa2 pun best....rasa2nya ini jerlah gambar kami sekelurga .... cukup korum....


Pagi esoknya....hehehehe...biasalah kalu balik kg tak sah kalu tak main pasir...macam mama dia kecik2 dulu...siap ambik sudu, pinggan bagai nak main pasir...tu tak main dgn air lagi tuh.....ain ngan adeeb..seronok betul dapat main pasir....


3 sekawan main pasir...bagi peluang main kat kg.....dahlah setahun sekali balik kg....


Cinta hati saya sehingga ke syurga.....amin......


Nie masa nak beraya ke kg belah abah pulak....balik pagoh,johor....semua berjubah.....masa nie ain mmg dah demam dah...monyok jer muker.....


Gambar 1 kelurga yang entah apa apa ntah ....hehehehe......

Tu jerlah ceriter raya......nanti2 ada ceriter saya ceriter yer......


No comments: