Sunday, March 31, 2013

OSTEMATRIX.......SHAKLEE

ASSALAMUALAIKUM SEMUA......

OSTEMATRIX = KALISUM + MAGNESIUM + VIT D



alhamdulillah...sejak kenal ngan SHAKLEE nie saya bersyukur sgt2 sebabnya hampir semua masalah saya selesai..bab kesihatanlah yer..bab hutang piutang insya allah...bakal menyusul.....dengan BONUS SHAKLEE...amin.....

apa2 pun yg tu semua next entry.....yg nie saya just nak ceriter serba sedikit mengenai OSTEMATRIX.....tgl 14 hari jer lagi nie...harga promosi....

1 BIJI OSTEMATRIX = 1 GELAS SUSU KALSIUM TINGGI = 80 BIJI BADAM

nak...ambik kau!!!!!80 puluh bijim badam dalam 1 ostematrix...kalu nak kunyah2 pun rasanya habis tanggal semua gigi...hehehe....

ok..kebaikan OSTEMATRIX secara ringkas.....

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk KALSIUM yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Sangat sesuai untuk semua golongan terutama

Ibu Hamil
 
Ibu Menyusu
Orang sakit sendi
Orang yg lenguh2 badan
Orang buasir
Berak x lawas









Ostematrix Shaklee mengandungi Kalsium,Magnesium,Vitamin D)

KALSIUM bukan sahaja membina tulang dan gigi, malah ia membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah. Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta buah pinggang. Ia juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah.

MAGNESIUM pula penting untuk metabolisma kalsium. Ia membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, salah satu punca yang dipercayai penyebab migrain. Satu kajian telah dibuat ke atas Magnesium, dan didapati ia membantu mengurangkan sakit kepala migrain dan mengurangkan frekuensinya.

Vitamin D pula penting untuk penyerapan kalsium. Kalsium yang tiada vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh, dan boleh tertinggal sebagai batu dalam ginjal atau pundi kencing.

Dengan pengambilan kalsium yang cukup, tekanan darah berada tahap yang normal. Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, kejang, retensi air, mudah meradang dan murung.

SO TUNGGU APA LAGI......
DAHLAH BUY 6 FREE 1
EXPIRED DATE OCT 2014
SEKARANG HARGA RM294 SIAP DAPAT FREE 1 BOTOL 
LEPAS JER BULAN 3..IAITU 1HB 4...HARGA DAH NAIK RM427 TAU!!!BANYAKKKK GILEERRRRR BEZA...TAKKAN TAKNAK KOT......???



PM/CALL/SMS LIZA 019-6191820
WATSUPP 012-7619852

fb noorliza nasikin

1 comment:

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/