Thursday, August 20, 2015

TIPS UNTUK BERJAYA......


TIPS UNTUK BERJAYA DALAM BISNES.....

Sebelum saya terlibat dalam Shakle....amboi!!!
hehehehehehe....
Saya buat Triffle.....
alhamdulillah banyak dapat order...
best!!!!
tapi biler dah buat shaklee macam syok pulak..tu yang slow down jual triffle....
last dapat order rasanya saya dapat order dalam kuantiti yang besar jugak....
untuk kenduri kawin kan....
so banyak jugaklah cabaran dalam nak bisnes nie...
sekarang pun still ada temapahn triffle plus yang baru kek choclate caramel kukus....

last-last saya happy dengan buat Shaklee...
saya boleh tolong orang yang sakit jadi sihat....
saya boleh tolong orang yang nak selesaikan hutang....
saya boeh tolonga nak-anak nak mak ayah jadi sihat
dan macam-macam lagi lah.....

kat atas tu ada tips yang perlu ada untuk berjaya dalam bisness...

kat sini saya tambah lagi tips saya bersama warga Jutawan Shaklee.....


PEACE!!!!

sihat dengan shaklee
#ShakleeEffect



No comments: