Thursday, November 2, 2017

Alergik Seafood || Apa Yang Shaklee Dah Beri Pada Saya #1

APA YANG SHAKLEE DAH BERI PADA SAYA

Saya dapat makan SEAFOOD!
Yup,  betul... Saya alergik dengan semua seafood kecuali ikan 😅
Dulu bila makan jer mesti bibir besarlah,  gatal dalam telingalah...

SEKARANG sejak amalkan #alfalfa #bcomplex #vitc alergik yang saya alami selama hampir 30 tahun dah takde.
Bestkan..

Alfalfa nie fungsinya untuk detox... Buang toksin-toksin yang ada dalam badan kita nie.  Di samping itu alfalfa pun elok untuk kesihatan dalaman.

B Complex pula berfungsi untuk kurangkan rasa stress bila part gatal-gatal seluruh anggota badan. Plus b comp nie elok untuk kulit.

Vit C pula untuk kuatkan imun badan plus dlm vit c ada kolagen juga.

Tu yang saya seronok nak share kebaikan #shaklee 😍😍

Jom sesiapa yang ada alergik tu jom cuba 3 supliment yang saya sendiri dah cuba dan konsiaten amalkan sampai sekarang.

📱 www.wasap.my/60196191820

Cod || seremban
Pos || malaysia, sabah, sarawak


No comments: