Wednesday, April 17, 2013

VIT C - KENDURI BUAH ORANGE...

Assalamualaikum semua......
Kali nie nak berceriter pasal anak-anak saya ngan anak buah saya.....
Diaorg nie ada masa main sama-sama & ada masa jugak main elok-elok..kejap jer tu ada jerlah yang bantai nangis....
Nangis sebab kener gigitlah,kener pukullah,kener tolaklah...macam-macamkan..yg selalu jadi mangsa si Ayimlah..anak buah saya merangkap anak susuan saya tuh..asyiklah kener gigit dek Adeeb...apa ubatnyer yer???kalu ada sesaper tahu tuh tolonglah bgtahu saya.....


Nie kakak ain insyirah........


Nie abg muhammad adeeb irfan...


Nie adik muhammad nur fahyim.....


Kami bertiga tengah kenduri makan orange...mak nani aka ibu ayim yang belikan.....walaupun masam tapi baik tuk kesihatan....nak kurangkan selsema & batuk kenerlah makan buah oren nie banyak2.....jangan sakit perut sudahlah yer anak-anak.......


Si kakak memang giler bergambar...banyak betul camwhore yg dia buat..kalu saya letak hp merata-rata and then si kakak nie dapat....mcm2 riaksi muker dia buat....hehehehe.....si abg adeeb ngan ayim leka duk mkn buah tu...bukannyer licin pun makan..ambik jus jer.....hailah anak.....hehehehe


Apa pulak tersesat gambar shaklee nie.....hehehe..nielah supliment yang saya bagi kat kakak ain ngan abg adeeb..plus OMEGA......

1. MEAL SHAKE
    Saya bagi kakak ain waktu pagi sebelum gi tadika..so dah ada nutrien dalam tuh....ain nie jenis hyper aktif gak....so dah kurang skit..dulu nak suruh makan punyerlah susah,sekarang alhamdulillah dah suker makan.....

    Tuk adeeb lak saya just campurkan dlm susu dia seminggu sekali jer dulu.....sebab adeeb nie ada masalah susah nak berak..samada fobia ker apa ker tak pasti..tapi setiap kali nak berak mesti wat kawad kaki dulu..so far sekarang dah kurang sikit sembelitnya.....

2. VIT C CHEW
    Kakak ain memang taknak langsung mkn vit c chew nie...dia cakap tak sedap.....aduhai...so,kalu dia batuk atau selsema saya pecahkan vit c nie 1..pastu buh dlm susu.....tak derlak dia komen susu rasa masam ke apa ker...habis gak sebotol......kuranglah batuk & selsema.....

    Kalu adeeb...janganlah mengada-ngada nak tunjuk 1 botol nie kat dia...leh habis tau....bg sebiji jap lagi dtg nak lagi....tak bg bantai nangis......huhuhu...saya bagi seminggu dalam sekali jer dulu.....kalu dia batuk atau selsema seminggu tu 3x jugaklah.....

Dah..melalut lak pi promote shaklee....hehehe.....tu jerlah nak ceriter hari nie......

No comments: