Saturday, November 19, 2011

HARI RAYA AIDIL ADHA 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA.....

Tahun nie tahun ke 5 saya beraya haji bersama hubby tersayang.....tahun ke 4 bersama putri kesayangan saya dan tahun pertama dgn putera kesayangan saya......sungguh meriah dan sungguh BESTTTTTT......

Tahun nie kat umah TERATAK UMINAS just buat masak lontong daun pisang, nasi impit, kuah sate ayam,daging masak hitam dan kacang masak hati.....

Ramai yg join raya kat umah mak saya.....family cik mi, family cik sarip ngan family cik eda tidur umah...seronok adeeb ngan ain ramai sedara-mara dtg.....selalu main ber2 jer...hehehehe.....ptg raya baru lah family cik gidok dtg.....

jom tgk pic2 masa raya haji tuh.....jgn muak yer...blog saya nih mmg suker buh gambar banyak2......dari gambar dah leh rasa,tgk apa yg kiteorg dan saya alami...SYOKKKKKK......

Check it out......

 semua ader......si fahyim tgk apa ntah kat atas tuh....si acik shu tgk si fahyim.....masing2 muker tak ready...huhuhuhuhu


time nie kakak ain moody......semua pdg camera kecuali ain yg merajuk ngan adeeb pandang org acah2 dia kat blakang ....

ntah mana satu nak tgk ntah.....!!!!

amboi kakak....tutup mulutlah.....adeeb bab bab......

mama syibuk jerlah...adeeb nak gambar ngan embahlah....

sesi makan...apa lagi....makanlah.....

adeeb hisap jari......si fahyim hisap tudung kakak ain..nyum..nyum..nyum....


saya suker gambar nih....luv u so much abg.......adeeb ngan ain pun.....

embah muker happy...ain muker cembeng...adeeb muker nak nangis......hehehehe.....

adeebbbbbbbbb.........mama nie tunjuk gigi jer tau.....

nielah mak zila ngan mak we kesayangan ain ngan adeeb.....

So, pic bawah nie plak pic family2 yg raya kat umah kiteorg hari tuh.....best biler berkumpul ramai2 nih......tapi biler time semua dah balik...SUNYIIIII..........


family cik mi.....

family cik eda

family cik sarip


ok...tu jer...semoga raya haji tahun depan meriah lagi.......


 




No comments: