Thursday, July 29, 2010

HAPPY MODE :-)....

Salam dear...

HaPPy MOoD.....

1. NCK 2930 dah dalam genggaman....mcm tak pernah bwk keter gamaknyer..punyerlah berhati-hati.... just keter kecik jer....SAGA BML ... warna mestilah HITAM..hitam itu menawan....

2. Sabtu lepas 24/07/2010 g umah BFF ITA....best..lama tak jumper..saya angkut skali hubby, ain ngan adik2 saya...sedap ita masak nasi lemak..abg shuk pun suker....nanti saya dah ader rezeki umah sendiri ko dtg lak umah aku yer ta.....

3. KERJA....makin happy ngan kejer sekarang...makin banyak kejer...rasalah duk kat opis tu kejap jer..kalu takder kejer lagilah BORING ma....

4. AIN INSYIRAH....buah hati saya..makin petah bercakap..makin cerewet..makin taknak renggang ngan saya..asal nampak mak nyer hilang jer mulalah..mama..ner mama...comel jer...
ngan abahnyer pun sama.....pantang nampak abahnyer hilang....

5. Baby dah 2 bulan lebih.....hopefully semua berjalan dgn lancar...cuma kali nie pregnant lain mcm skit..tapi happy..ain pun sibuk tanyer baby..baby ner....

Hidup kiter nie msetilah happy slalu.....betul tak???

p/s : pas balik kerjer nak g beli brg nak buat triffle tuk besok....

No comments: