Friday, July 23, 2010

HUGGIES..Playtime Is Back

salam......

Time to HUGGIES PLAYTIME IS BACK.

satu hari tuh saya g MAN*JA*KU nak belikan si ain nie susu..sekali kat kaunter saya ternampaklah borang nie....
pikir2 kat umah penuh satu almari ngan cover pampers ain yang tak buang lagi...sebab saya pikir ada point..mana tahu boleh redeem apa2 yang patut...banyak tuh point..12 point kalu beli DRY COMFORT nyer....
balik jer umah...saya ngan hubby apalagi..gotong-royonglah menggunting point2 tuh..kira-kira adalh jugak dlm 200++ point....biler saya check borang tuh bolehlah claim 3 set Huggies Baby Play Time (hehehe...ain baby lagi ker???at least leh simpan untuk adik ain nanti)
so apalagi mommy2 kat luar sana yang mana tahu adalah collect point mcm saya nie.....boleh ambik borang tur kat pasaraya2 mcm MAN*JA*KU ker...tarikh start redeem 1st June 2010 sampai stock habis....

jgn tunggu lagi..at least boleh buat anak2 kiter happy dgn play pent nie.....(menyemak lagilah umah....heheheeh)

p/s : sok nak g sarap kat umah BFF HARITA...mesti best...mlm nie nak antar mak, abah ngan safawa kat klia...diaorg nak jln2 kat shanghai......

p/s/s : post nie hari jumaat kul 4.50 ptg 23/7/2010....problem date dah habis lagilah..mcmana yer????

No comments: